فروشگاه اینترنتی اکونومی کالا
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شرایط برگشت کالا

آرامش خاطر شما الویت‏‌ اول اکونومی کالا می‌باشد و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا سفارشات شما در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست شما برسد. با این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش اکونومی کالا جداً خودداری کنید.

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

وجود مغایرت یا کسری اقلام کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تلفن یا ایمیل به اکونومی کالا اطلاع داده شود.

باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد.

لازم است کارتن و جعبه ارسالی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تلفن یا ایمیل به اکونومی کالا اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب و … امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر از طریق تلفن یا ایمیل به اکونومی کالا اطلاع داده شود.

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را اکونومی کالا اطلاع دهد.

همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به اکونومی کالا اطلاع داده شود.

با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اکونومی کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اکونومی کالا بازگردانده شود.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به اکونومی کالا ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به اکونومی کالا بازگردانده شود.

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد اکونومی کالا باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت اکونومی کالا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش اکونومی کالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده اکونومی کالا است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به اکونومی کالا ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس Info@economykala.ir ایمیل شود.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان اکونومی کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.